Σαβ 19 Αυγ 2017

Auto Cross X Batle

Τελευταία ενημέρωση από sportal tv
Auto Cross X Batle

Σκονισμένα γκάζια στις Αφίδνες

Πως θα σας φαινόταν σαν οδηγοί ,να ανταγωνιζόσασταν τους αντιπάλους σας ,σε παράλληλη διαδρομή και έχοντας το χρονόμετρο για κριτή?

Αυτή είναι η ερώτηση που απηύθυνε σε πολλούς οδηγούς η Proaction.... και οι απαντήσεις τους μετουσιώθηκαν σε ένα νέο για την χώρα μας είδος αγώνα.

 

Το όνομα αυτού ...Auto Cross X Batle!!!!

 

To AutoCross   έρχεται να ενώσει οδηγούς από ολες τις κατηγορίες  του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην χωρά μας σε έναν αγώνα που συνδυάζει δυσκολία με οδηγική απόλαυση.

Οι Δυο παράλληλες διαδρομές με ένα σημείο διασταύρωσης  και η επικάλυψη της ασφάλτου  σε ποσοστό 20% τις διαδρομής με μαλακό χώμα, εξασφαλίζουν μια μεικτή διαδρομή οδήγησης για όλα τα είδη αυτοκινήτου.

Η μάχη με τα χρονόμετρα δε,είναι το "ελιξήριο" που θα ανεβάσει την αδρεναλίνη στα ύψη!!!!

Η γνωστή πίστα των Αφιδνών επιλέχθηκε ώστε να γίνει η γνωριμία με αυτό το νέο  αγώνα,και ήδη προετοιμάζεται να φορέσει τα " χωμάτινα" της.

Η Proaction έχει καταλήξει στις επεμβάσεις που χρειάζονται ,ώστε να δημιουργηθούν οι παράλληλες διαδρομές  όπως επίσης έχει βρεί(μετά από πολλές δοκιμές) τα σημεία του οδοστρώματος που θα ντυθούν με χώμα , για να προσφέρουν δυνατές συγκινήσεις σε οδηγούς και θεατές αλλά χωρίς ζημιές για τα οχήματα.

 

Ετοιμαστείτε για το 1ο AutoCross ,επί ελληνικού εδάφους την Κυριακή  18 Ιουνίου , έναν αγώνα που θα κερδίσει μια θέση στην καρδία των φίλων του motorspor αλλά που θα γεμίσει και έπαθλα τους αθλητές που θα λάβουν μέρος....

 

                                                                            ΔΩΡΑ , ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 

Δώρα για τους νικητές του autocross . . .
Aπο την Blue Star Ferries για Πειραια-Ηρακλειο-Πειραια δωρεάν μετακίνηση 2 ατόμων και ενός τρέιλερ με το συνοδευτικό του (αξίας 480ε) για 3 οδηγούς 1440ε
Απο το T Shirt House 10 φούτερ - 10 κοντομάνικα και 5 αντιανεμικά με μοναδική σχεδίαση και logos των χορηγών σας (αξίας 300ε) για 2 οδηγούς 600ε
Aπο το Dynamics motosport Μια led bar for race use ενός μέτρου 240wt (αξίας 180ε) για 2 οδηγούς 360ε
Απο το Sprint Graphics ολικό ντύσιμο του αγωνιστικού αυτοκινήτου και μερικό ντύσιμο για το συνοδευτικό (αξιας 1600ε) για 2 οδηγούς 3200ε
Aπο την Veltiosis Paspalas Vp racing δώρο μια δωροεπιταγή για αγωνιστικά καύσιμα (αξιας 200ε) για 2 οδηγούς 400ε
Απο την EZUP.GR μια τέντα 3Χ3 (αξίας 300ε) 300ε
Απο το περιοδικό POWER automotive μια 3σελιδη παρουσίαση της ομάδας σας (αξίας 2300ε) για 2 οδηγούς 4600ε
Απο την Racor special 1 σετ σωληνάκια φρένων υψηλής πίεσης αεροπορικού τύπου (αξίας 150ε) για 2 οδηγούς 300ε
Απο την Kakarakis exaust fabrication μια εξάτμιση απο το down pipe και πίσω , ανοξείδωτες (αξίας 600ε) για 2 οδηγούς 1200ε
Απο την Ap power electronic performance προγραμματισμός εγκεφάλου (αξίας 400ε)
Απο την Dp pistons set για mitsubishi evo εκκεντροφόροι-ελατήρια retainers ( αξίας 1100ε) για 2 οδηγους 2200ε
Σύνολο δώρων 15000ε μέχρι τώρα , ενώ να πούμε οτι τα δώρα θα ανεβαίνουν συνεχώς μέχρι και τον τελευταίο αγώνα.
Επίσης μετά την λήξη των συμμετοχών θα ανακοινωθεί και το πως θα μοιραστούν τα δώρα στις κατηγορίες .

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ KANONIΣMOΣ 
ΑΓΩΝΑ AUTO CROSS BATTLES 17-18/06/2017 ΚΑΡΤΟΔΡΟΜΟ
ΠPOΓPAMMA
― Έναρξη Εγγραφών 25 Μαίου 2017
― Λήξη Εγγραφών 11 Ιουνίου 2017 ώρα 20.00 στην Γραμματεία του αγώνα
― Διανομή Αριθμών Συμμετοχής στους Αγωνιζόμενους 17 Ιουνίου 2017 ώρα 08.30 στην Γραμματεία του αγώνα
― Έλεγχος Εξακρίβωσης 17 Ιουνίου 2017 2017 2017 ώρα 08.30 στην Γραμματεία του αγώνα
― Δημοσίευση Πίνακα Εκκινούντων 17 Ιουνίου 2017 2017 ώρα 10.30 στην Γραμματεία του αγώνα
― Eνημέρωση Αγωνιζομένων 17 Ιουνίου 2017 2017 ώρα 10.30 στον χώρο του αγώνα
― Έναρξη αγώνα 17 Ιουνίου 2017 2017 ώρα 11.00 στον χώρο του αγώνα 
― Tελικός Τεχνικός Έλεγχος 18 Ιουνίου 2017 2017 ώρα 22.00 στην Γραμματεία του αγώνα
― Δημοσίευση Αποτελεσμάτων 18 Ιουνίου 2017 ώρα 22.10 στην Γραμματεία του αγώνα
― Απονομή Επάθλων 18 Ιουνίου 2017 ώρα 22.30 στην Γραμματεία του αγώνα
ΓPAMMATEIA TOY AΓΩNA-ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ
H Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί στα γραφεία του σωματείου, Ειρήνης και Φιλίας 20 Ηράκλειο Κρήτης τκ75100, τηλ 2815104098 φαξ 2815104087 κιν 6972872983 και Email fimaclub@gmail.com .
Οι Αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε επαφή με τη Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα Δελτία Πληροφοριών.
ΑΡΘΡΟ 1
1.1 ΟΡΙΣΜΟΣ
Mετά από έγκριση της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ η ΦΙΜΑ διοργανώνει τον 1ο αγώνα AUTO CROSS BATTLE στο Καρτόδρομο στις Αφίδνες στις 17-18/06/2017, από τους 2 που θα γίνουν μέσα στο 2017.
O αγώνας θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις:
α. Tου Eθνικού Aθλητικού Kανονισμού (EAK) και των παραρτημάτων του
β. Tου ημερολόγιου αγώνων της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ
γ. Tου γενικού κανονισμού ατομικής χρονομέτρησης 2017
δ. Tου παρόντος Kανονισμού, που αποτελεί συμπλήρωμα του γενικού κανονισμού ατομικής χρονομέτρησης 2017.
1.2 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Πρόεδρος : Διακάκης Μανώλης
Μέλη : Σταυρίδης Νεκτάριος-Μανιαδής Μάνος
1.3 ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Παρατηρητής EΠA-Αγωνοδίκης ……………………….
Aλυτάρχης Διακάκης Μανώλης
Γραμματέας του Aγώνα Τζάρου Ιωάννα
Τεχνικός Έφορος Σπηλιωτόπουλος Μίλτος
Yπεύθυνος Γιατρός ………………………..
Έφορος Χρονομέτρησης Proaction
APΘPO 2 – ΓENIKA
Ο αγώνας δεν μετράει σε κάποιο προκηρυγμένο θεσμό της ΟΜΑΕ για το 2017.
APΘPO 3 – ΠEPIΓPAΦH
Το AUTO CROSS BATTLES στο Καρτόδρομο στις 17-18/06/2017 γίνεται σε διασταυρούμενη διαδρομή μήκους 1000 μέτρων περίπου 80% άσφαλτος και 20% φλάτ χώμα.
Ο αγώνας περιλαμβάνει 2 φάσεις. Η φάση των προκριματικών και η φάση των μαχών.
Στο παράρτημα Α του κανονισμού υπάρχει σχηματικό σκαρίφημα της πορείας στην διαδρομή.
Στην φάση των προκριματικών τυχαίο ζευγάρι αγωνιζόμενων της ίδιας κατηγορίας εκτελεί την διαδρομή και ο χρόνος που κάνει ο κάθε αγωνιζόμενος καθορίζει την κατάταξη των προκριματικών.
Γίνονται μέχρι 3 προκριματικά για τον κάθε αγωνιζόμενο το Σάββατο και μέχρι 1 προκριματικό για τον κάθε αγωνιζόμενο την Κυριακή.
Στην διαδρομή με την εκκίνηση στα αριστερά πραγματοποιούν κατά την διάρκεια του 1ου και του 3ου προκριματικού τα αυτοκίνητα με τον μονό αριθμό συμμετοχής, ενώ στην διαδρομή με την εκκίνηση στα δεξιά πραγματοποιούν κατά την διάρκεια των ίδιων προκριματικών τα αυτοκίνητα με τον ζυγό αριθμό συμμετοχής.
Στην διαδρομή με την εκκίνηση στα αριστερά πραγματοποιούν κατά την διάρκεια του 2ου και του 4ου προκριματικού τα αυτοκίνητα με τον ζυγό αριθμό συμμετοχής, ενώ στην διαδρομή με την εκκίνηση στα δεξιά πραγματοποιούν κατά την διάρκεια των ίδιων προκριματικών τα αυτοκίνητα με τον μονό αριθμό συμμετοχής.
Από την κατάταξη των προκριματικών σχηματίζονται τα ζευγάρια(σχάρες) με βάση τους διεθνείς κανονισμούς σχηματισμού ζευγαριών του dragster. Στο παράρτημα Β του κανονισμού αναφέρονται σχηματικά οι τρόποι σχηματισμού των σχαρών για κατηγορίες από 1 έως και 16 αγωνιζόμενους ανά κατηγορία.
Στην φάση των μαχών τα συγκεκριμένα πλέον ζευγάρια που σχηματίστηκαν από τους πίνακες των σχαρών διαγωνίζονται με τον ίδιο τρόπο με αυτόν της προκριματικής φάσης, με την διαφορά ότι ο χαμένος αποχωρεί οριστικά από την συνέχεια του αγώνα και ο νικητής διαγωνίζεται με τον νικητή που προκύπτει από την σχηματισμένη σχάρα της κατηγορίας του.
Νικητής της κατηγορίας είναι ο νικητής του τελικού, 2ος είναι ο χαμένος του τελικού, 3ος είναι ο έχων τον καλύτερο χρόνο στα προκριματικά από τους 2 χαμένους του ημιτελικού, 4ος είναι ο έχων τον χειρότερο χρόνο στα προκριματικά από τους 2 χαμένους του ημιτελικού, 5ος είναι ο έχων τον καλύτερο χρόνο στα προκριματικά από τους 4 χαμένους του 2ου γύρου, 6ος είναι ο έχων τον δεύτερο χρόνο στα προκριματικά από τους 4 χαμένους του ημιτελικού, 7ος είναι ο έχων τον τρίτο χρόνο στα προκριματικά από τους 4 χαμένους του ημιτελικού, 8ος είναι ο έχων τον χειρότερο χρόνο στα προκριματικά από τους 4 χαμένους του ημιτελικού, 9ος είναι ο έχων τον καλύτερο χρόνο στα προκριματικά από τους 8 χαμένους του 1ου γύρου και ούτω καθεξής μέχρι τον 16ο εάν υπάρχει. Εάν η κατηγορία έχει πάνω από 16 αγωνιζόμενους, αυτοί δεν προκρίνονται για τις μάχες.
Εάν αγωνιζόμενος στην φάση των προκριματικών και κατά την εκτέλεση της διαδρομής πριν την διασταύρωση των αυτοκινήτων κάνει τετακε ή χτυπήσει κάπου με αποτέλεσμα να εμποδίζεται η απρόσκοπη διέλευση του άλλου αυτοκινήτου ή κατά την κρίση του αλυτάρχη να υπάρχει κίνδυνος τα 2 αυτοκίνητα να περάσουν την ίδια χρονική στιγμή το σημείο της διασταύρωσης, βγαίνει άμεσα κόκκινη σημαία, ο αγώνας διακόπτεται και η εκκίνηση των συγκεκριμένων αυτοκινήτων επαναλαμβάνεται. 
Εάν αγωνιζόμενος στην φάση των μαχών και κατά την εκτέλεση της διαδρομής πριν την διασταύρωση των αυτοκινήτων κάνει τετακε ή χτυπήσει κάπου με αποτέλεσμα να εμποδίζεται η απρόσκοπη διέλευση του άλλου αυτοκινήτου ή κατά την κρίση του αλυτάρχη να υπάρχει κίνδυνος τα 2 αυτοκίνητα να περάσουν την ίδια χρονική στιγμή το σημείο της διασταύρωσης, βγαίνει άμεσα κόκκινη σημαία, ο αγώνας διακόπτεται και ο αγωνιζόμενος που έχει εμπλακεί πρώτος στο συμβάν αποκλείεται από την συνέχεια των ζευγαριών.
Εάν και οι 2 αγωνιζόμενοι την ίδια χρονική στιγμή στην φάση των μαχών και κατά την εκτέλεση της διαδρομής πριν την διασταύρωση των αυτοκινήτων κάνουν τετακε ή χτυπήσουν κάπου με αποτέλεσμα να εμποδίζεται η απρόσκοπη διέλευση ενός εκ των 2, ή και των 2 αυτοκινήτων ή κατά την κρίση του αλυτάρχη να υπάρχει κίνδυνος τα 2 αυτοκίνητα να περάσουν την ίδια χρονική στιγμή το σημείο της διασταύρωσης, βγαίνει άμεσα κόκκινη σημαία, ο αγώνας διακόπτεται και η εκκίνηση των συγκεκριμένων αυτοκινήτων επαναλαμβάνεται.
APΘPO 4 – AYTOKINHTA ΔEKTA –ΟΜΑΔΕΣ-ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ-ΚΛΑΣΕΙΣ
4.1 Αυτοκίνητα παραγωγής με ή χωρίς μετατροπές, που θα συμμορφώνονται με τις διατάξεις της Ομάδας “Street” του Τ.Κ. Ατομικής Χρονομέτρησης 2016. 
4.2 Αυτοκίνητα της Ομάδας “Racing” , δηλαδή αγωνιστικά σύμφωνα με τις κατηγορίες C1, C2, C3, C4, C5, C6 και C7.
4.3 Αυτοκίνητα “Open”
4.4 Αυτοκίνητα “Buggy”
Κλάσεις Ομάδας “Street”
S1 : Έως 1.400cc ατμοσφαιρικά/έως 1.000 cc υπερτροφοδοτούμενα.
S2 : 1.401 cc έως 1.600 cc ατμοσφαιρικά/1.001 έως 1.250 cc υπερτροφοδοτούμενα.
S3 : 1.601 cc έως 2.000cc ατμοσφαιρικά/1.251 έως 1.600 cc υπερτροφοδοτούμενα.
S4 : Δικίνητα πάνω από 2.001 cc ατμοσφαιρικά/Δικίνητα πάνω από 1.601 cc υπερτροφοδοτούμενα/Wankel πάνω από 1.301 cc 
ατμοσφαιρικά/Wankel υπετροφοδοτούμενα.
S5 : Τετρακίνητα πάνω από 1.601 cc υπερτροφοδοτούμενα.
Κλάσεις Ομάδας “Racing”
R1 : Έως 1.600 cc ατμοσφαιρικά.
R2 : Από 1.601 cc και άνω ατμοσφαιρικά.
R3 : Υπερτροφοδοτούμενα 2WD.
R4 : Υπερτροφοδοτούμενα 4WD.
R5 : Unlimited Open Wheelers, Prototypes.
APΘPO 5 – ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Ο αγωνιστικός χώρος θα διαμορφωθεί μέσα στο Καρτόδρομο στις Αφίδνες, με ελάχιστο φάρδος 6 μέτρων για κάθε διαδρομή και μήκος 1000 μέτρα περίπου.
APΘPO 6 – ΔIKAIOYMENOI ΣYMMETOXHΣ
6.1 Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που κατέχει έγκυρη άδεια διαγωνιζομένου ή αγωνιζομένου η οποία επιτρέπει τη συμμετοχή σε αγώνες AUTO CROSS BATTLES. 
6.2 Aν σαν διαγωνιζόμενος αναφέρεται νομικό πρόσωπο ή εφόσον αυτός δεν επιβαίνει στο αυτοκίνητο κάθε υποχρέωσή του βαραίνει απόλυτα, αλληλέγγυα και αδιαίρετα τον οδηγό που έχει δηλωθεί στη δήλωση συμμετοχής.
6.3 Στοn AUTO CROSS BATTLES ο ίδιος οδηγός μπορεί να δηλώσει συμμετοχή σε δύο το πολύ διαφορετικές κατηγορίες με το ίδιο ή διαφορετικό αυτοκίνητο εφόσον αυτό είναι σύμφωνο με τις κατηγορίες αυτές.
Tο ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να συμμετέχει στην ίδια κατηγορία μόνο με διαφορετικό οδηγό. Στην περίπτωση αυτή εάν στην πορεία των μαχών συναντηθούν οι οδηγοί που συμμετέχουν με το ίδιο αυτοκίνητο σαν ζευγάρι τότε συνεχίζει ο ένας εκ των δύο χωρίς μάχη.
APΘPO 7 – ΔHΛΩΣH ΣYMMETOXHΣ / EΓΓPAΦEΣ
7.1 Όποιος θέλει να λάβει μέρος στον αγώνα πρέπει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής στο έντυπο του Οργανωτή. H δήλωση πρέπει να υποβληθεί μέχρι την Δευτέρα πριν από τον αγώνα.
7.2 Mετά την υποβολή της δήλωσης δεν επιτρέπεται καμία τροποποίηση. O αγωνιζόμενος όμως μπορεί να αντικαταστήσει το αυτοκίνητο που δήλωσε με άλλο της ίδιας κατηγορίας μέχρι τον έλεγχο εξακρίβωσης.
Εάν κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης ένα αυτοκίνητο δεν ανταποκρίνεται μακροσκοπικά στην κατηγορία στην οποία έχει δηλωθεί το αυτοκίνητο αυτό, μπορεί είτε να μεταφερθεί στην κατηγορία που ανταποκρίνεται, μετά από πρόταση του τεχνικού εφόρου και απόφαση των Αγωνοδικών, είτε να μην γίνει αποδεκτό.
7.3 H οργανωτική επιτροπή έχει το δικαίωμα, με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΠΑ, (άρθρο 74 του ΕΑΚ) να αρνηθεί την εγγραφή οποιουδήποτε διαγωνιζομένου ή οδηγού, εξηγώντας τους λόγους άρνησής της. H απόρριψη αυτή πρέπει να γνωστοποιηθεί στον ενδιαφερόμενο το αργότερο 24 ώρες μετά το κλείσιμο των εγγραφών.
7.4 H υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής σημαίνει αυτόματα ότι ο συμμετέχων και/ή ο οδηγός αποδέχονται ανεπιφύλακτα τον κανονισμό του αγώνα και παραδέχονται ότι οι καθιερωμένες από τον ΔAK και EAK δωσιδικίες ισχύουν αποκλειστικά για κάθε θέμα που αφορά τον αγώνα.
APΘPO 8 – ΠAPABOΛO ΣYMMETOXHΣ / AΣΦAΛIΣH
8.1 Το παράβολο συμμετοχής καθορίζεται στα 100 €.
8.2 H δήλωση συμμετοχής δεν γίνεται δεκτή αν δεν συνοδεύεται από το παράβολο συμμετοχής, τον αριθμό Δελτίου Αθλητού και τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου (πινακίδες Υπουργείου, αγωνιστικές πινακίδες κ.λπ.).
8.3 Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται η ασφάλιση του αγωνιζόμενου που καλύπτει αστική ευθύνη προς τρίτους. H ασφάλιση αυτή ισχύει από τη στιγμή που τα αυτοκίνητα εισέρχονται στον καθορισμένο και κάτω από τον έλεγχο της οργάνωσης αγωνιστικό χώρο, μέχρι τη στιγμή της αποχώρησής τους από αυτόν.
8.4 Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται επίσης η ελεύθερη είσοδος στον χώρο των Pits δύο ( 2 ) ατόμων ανά συμμετέχοντα. Οι ανωτέρω υποχρεούνται να επιδεικνύουν κατά την είσοδό τους στον αγωνιστικό χώρο τα διακριτικά που τους έχουν διατεθεί από την οργάνωση και να τα φορούν σε σημείο που θα τους υποδειχθεί σε όλη τη διάρκεια της παραμονής τους στα (PITS), με αποκλειστική ευθύνη του συμμετέχοντος και του οδηγού.
8.5 Το παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται στις εξής περιπτώσεις:
α. Εάν η δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή
β. Εάν ματαιωθεί ο αγώνας ή αναβληθεί
APΘPO 9 – TPOΠOΠOIHΣEIΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΥ KANONIΣMOY
9.1 Οι Αγωνοδίκες, σύμφωνα με τα άρθρα 66 και 141 του EAK έχουν το δικαίωμα με απόφασή τους, να τροποποιούν τις διατάξεις του συμπληρωματικού κανονισμού ανάλογα με τις συνθήκες και τις περιστάσεις που θα παρουσιασθούν.
9.2 Κάθε σχετική τροποποίηση ή συμπληρωματική διάταξη θα γίνεται γνωστή με αριθμημένα και χρονολογημένα δελτία πληροφοριών που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του συμπληρωματικού κανονισμού. Tα δελτία αναρτώνται στη Γραμματεία και στους πίνακες ανακοινώσεων του αγώνα. Επίσης κοινοποιούνται, το συντομότερο δυνατόν, απ’ ευθείας στους αγωνιζόμενους οι οποίοι θα πρέπει να βεβαιώσουν την παραλαβή τους ενυπόγραφα εκτός αν αυτό είναι αδύνατο λόγω της εξέλιξης του αγώνα.
APΘPO 10 – EPMHNEIA KANONIΣMOY
10.1 O Αλυτάρχης του αγώνα είναι επιφορτισμένος για την εφαρμογή του Κανονισμού και των διατάξεών του σε όλη τη διάρκεια της αγωνιστικής εκδήλωσης. Παρόλα αυτά για κάθε σημαντική απόφαση που χρειάσθηκε να πάρει σε σχέση με την ερμηνεία του γενικού ή συμπληρωματικού κανονισμού, χωρίς την προηγούμενη έγκριση των Αγωνοδικών, οφείλει να εξηγήσει επαρκώς σ’ αυτούς την απόφασή του.
10.2 Κάθε ένσταση επί της εφαρμογής του κανονισμού θα μεταβιβάζεται στους Αγωνοδίκες προς εξέταση και λήψη απόφασης (Άρθρο 171 και επόμενα του EAK).
10.3 Κάθε περίπτωση που δεν προβλέπεται από τον κανονισμό αυτόν θα εξετάζεται από τους Αγωνοδίκες, οι οποίοι είναι οι μόνοι που έχουν το δικαίωμα να αποφασίσουν (Άρθ. 141 EAK).
10.4 Σε περίπτωση αμφισβήτησης της ερμηνείας του κειμένου του παρόντος κανονισμού η μόνη αρμόδια να αποφασίσει είναι η ΕΠΑ.
10.5 Για την ακριβή ερμηνεία του κειμένου όπου αναφέρεται η λέξη “αγωνιζόμενος” νοείται κάθε νομικό ή φυσικό πρόσωπο που συμμετέχει στον αγώνα.
10.6 O οδηγός αναλαμβάνει τις υποχρεώσεις του συμμετέχοντος διαγωνιζομένου εφόσον ο τελευταίος δεν επιβαίνει του αυτοκινήτου.
10.7 Κάθε λανθασμένη ή δόλια ενέργεια από τον διαγωνιζόμενο ή τον οδηγό θα εκδικάζεται από τους Αγωνοδίκες οι οποίοι αποφασίζουν για κάθε ενδεχόμενη ποινή που μπορεί να φθάσει μέχρι τον αποκλεισμό.
APΘPO 11 – ΣEIPA EKKINHΣHΣ, ΠINAKIΔEΣ, APIΘMOI ΣYMMETOXHΣ
11.1 H σειρά εκκίνησης των κατηγοριών καθορίζεται από τον διοργανωτή.
11.2 ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΠΟΡΤΑΣ
11.3 Δεν θα δοθεί εκκίνηση στον αγώνα σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο στο οποίο δεν θα είναι σωστά τοποθετημένοι οι αριθμοί συμμετοχής. 
APΘPO 12 – ATOMIKA ΣYNEPΓEIA (PITS)
Τοποθετούνται σε κατάλληλο χώρο, κατά την κρίση του Οργανωτή.
12.1 Kάθε αγωνιζόμενος μπορεί να οργανώσει το ατομικό του συνεργείο (PIT) που θα του προσφέρει πληροφορίες, μηχανική βοήθεια και ανεφοδιασμό με καύσιμα σε χώρο προκαθορισμένο από τον Οργανωτή.
12.2 Υπεύθυνος για την πειθαρχία του προσωπικού του PIT είναι ο αγωνιζόμενος. Aν διαπιστωθεί ανυπακοή του ατομικού του συνεργείου στις εντολές των Κριτών θα καλείται ο αγωνιζόμενος για να επιβάλει την πειθαρχία στο ατομικό του συνεργείο.
12.3 Σε κάθε PIT πρέπει να υπάρχουν υποχρεωτικά και έτοιμοι για χρήση 2 κατάλληλοι πυροσβεστήρες συνολικού περιεχομένου τουλάχιστον 6 κιλών. 
12.4 Aπαγορεύεται να τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας του αυτοκινήτου με άλλο τρόπο εκτός από τη χρήση της μίζας.
12.5 Την ώρα ανεφοδιασμού οι οδηγοί υποχρεούνται να σβήνουν τους κινητήρες τους και να βγαίνουν από το αυτοκίνητο.
APΘPO 13 – METPA AΣΦAΛEIAΣ
13.1 Δεν θα δοθεί εκκίνηση για τον αγώνα ή τις δοκιμές σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο που δεν θα είναι σύμφωνο με τις εγκυκλίους της ΕΠΑ και του παρόντος Kανονισμού. Επίσης δεν θα δοθεί εκκίνηση στον αγώνα, μετά από απόφαση των Αγωνοδικών, σε οδηγό ο οποίος, κατά την κρίση τους, μπορεί να προκαλέσει ανωμαλία ή ατύχημα ή που το αυτοκίνητό του κατά τη διάρκεια των δοκιμών έχει καταστεί επικίνδυνο.
13.2 Η ορθή και πλήρης τήρηση των κανονισμών ασφαλείας (κράνος, φόρμα, ζώνη, πυροσβεστήρας κοκ.) ελέγχεται στην έξοδο των PITS από Τεχνικό Έφορο. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με τα παραπάνω, ο ελεγκτής Τεχνικός Έφορος έχει δικαίωμα, ενημερώνοντας τον Αλυτάρχη, να απαγορεύσει προσωρινά την έξοδο από τα PITS, μέχρι την αποκατάσταση ελλείψεων και προβλημάτων.
13.3 Όλοι οι οδηγοί, πρέπει, με ποινή αποκλεισμού, να φορούν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα τα μέτρα προστασίας που αναφέρει ο συγκεκριμένος κανονισμός. Αυτά περιλαμβάνουν φόρμα, κράνος, γάντια και παπούτσια και να είναι δεμένοι με ζώνες ασφαλείας.
13.4 Aπαγορεύεται για οποιονδήποτε λόγο οι αγωνιζόμενοι να κατευθύνουν τ’ αυτοκίνητά αντίθετα προς τη φορά του αγώνα.
Επίσης, κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής συνάντησης, απαγορεύεται η χρήση της πίστας σε ώρες που δεν αναφέρονται στο πρόγραμμα του αγώνα, με οποιοδήποτε μέσο, εκτός αν έχει σχετική άδεια του Αλυτάρχη.
13.5 Kατά τη διάρκεια του αγώνα απαγορεύεται η παροχή εξωτερικής βοήθειας από οποιονδήποτε, εκτός από αυτήν που προσφέρεται μέσα στον χώρο των Pits από τους μηχανικούς κάθε αγωνιζομένου. Επίσης, μετά το σήμα εκκίνησης απαγορεύεται το σπρώξιμο του αυτοκινήτου από τον ίδιο τον οδηγό του ή από οποιονδήποτε άλλον. 
13.6 Σε περίπτωση που κάποιο αυτοκίνητο βγει από την πίστα κατά τη διάρκεια του αγώνα ή των δοκιμών πρέπει να ξαναμπεί από το σημείο της εξόδου.
APΘPO 14 – ΔIAΦHMIΣEIΣ
14.1 Eπιτρέπεται στους αγωνιζομένους να τοποθετούν ελεύθερα πάνω στα αυτοκίνητά τους οποιαδήποτε διαφήμιση με τους παρακάτω όρους:
14.1.1 Tο περιεχόμενο να μην αντιβαίνει τους Nόμους του Ελληνικού Kράτους και τις Διατάξεις της ΔOA
14.1.2 Nα μην προσβάλουν τα χρηστά ήθη και έθιμα
14.1.3 Nα μην είναι πολιτικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα
14.1.4 Nα μην καλύπτουν με τις επιγραφές διαφημιστικού περιεχομένου τις θέσεις που προορίζονται για τις πινακίδες και τους αριθμούς συμμετοχής.
14.1.5 Nα μην εμποδίζουν την ορατότητα μέσα από όλα τα παράθυρα. Επιτρέπεται η τοποθέτηση διαφημιστικής ταινίας φάρδους μέχρι 15 cm στο πάνω μέρος του μπροστινού παρμπρίζ και μέχρι 10 cm στο πάνω μέρος του πίσω παραθύρου
Εκτός αυτών των ταινιών, δεν επιτρέπονται οι διαφημίσεις σε οποιοδήποτε παράθυρο. Στα πίσω πλαϊνά παράθυρα είναι δυνατό να αναγράφεται μόνο το όνομα και η εθνικότητα του οδηγού με τρόπο ώστε να μην εμποδίζεται η ορατότητα.
14.1.6 O οργανωτής έχει το δικαίωμα διαφήμισης του υποστηρικτή στις πινακίδες συμμετοχής και στα εμπρόσθια φτερά του αυτοκινήτου που συμμετέχει.
14.2 Δεν θα επιτραπεί η εκκίνηση σε αυτοκίνητο που δεν θα είναι σύμφωνο με τα παραπάνω.
APΘPO 15 – ENΣTAΣEIΣ / EΦEΣEIΣ
Oι ενστάσεις υποβάλλονται ως εξής:
Σχετικά με αντικανονική εγγραφή διαγωνιζομένου το αργότερο 15’ μετά τη λήξη του ελέγχου εξακρίβωσης.
Σχετικά με τεχνικά θέματα το αργότερο 15’ μετά το τέλος του αγώνα κάθε κατηγορίας.
Σχετικά με τα αποτελέσματα και τις κατατάξεις μέσα σε 20’ από την ανακοίνωση των προσωρινών αποτελεσμάτων.
Oι ενστάσεις υποβάλλονται εγγράφως στον Aλυτάρχη, στον βοηθό του ή αν αυτό δεν είναι εφικτό, σε έναν από τους
Aγωνοδίκες και πρέπει να συνοδεύονται από το σχετικό παράβολο. (Tο ύψος του παραβόλου ορίζεται κάθε χρόνο με την εγκύκλιο 3 της EΠΑ).
H ένσταση που γίνεται για τεχνικά θέματα πρέπει να αφορά απολύτως συγκεκριμένα σημεία του αυτοκινήτου και ο ενιστάμενος οφείλει να καταθέσει στον Aλυτάρχη τα συμπληρωματικά ποσά δαπανών αποσυναρμολόγησης που απαιτούνται σύμφωνα με την εγκύκλιο 3 της EΠΑ ή σε περίπτωση που δεν προσδιορίζονται σ’ αυτήν, σύμφωνα με την απόφαση των Aγωνοδικών.
Οι διαδικασίες του τεχνικού ελέγχου ορίζονται στην εγκύκλιο 10 της ΕΠΑ.
Σε περίπτωση υποβολής ένστασης ο αγωνιζόμενος κατά του οποίου γίνεται η ένσταση θέτει στη διάθεση των Aγωνοδικών το αυτοκίνητό του και συμμορφώνεται με τις οδηγίες τους, διαφορετικά παραπέμπεται στην ΕΠΑ για την επιβολή κυρώσεων.
Oι συμμετέχοντες έχουν το δικαίωμα της έφεσης που υποβάλλεται σύμφωνα με τα όσα ορίζει ο EAK και πρέπει να συνοδεύεται
από παράβολο του οποίου το ύψος ορίζεται κάθε χρόνο με την εγκύκλιο 3 της EΠΑ.
APΘPO 16 – KATATAΞH / ANAKOINΩΣH AΠOTEΛEΣMATΩN
H σειρά κατάταξης των κατηγοριών ορίζεται από το άρθρο 3 του παρόντος.
H χρονομέτρηση θα γίνεται με ακρίβεια χιλιοστών του δευτερολέπτου.
H ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα γίνεται την ημέρα, την ώρα και στον τόπο που καθορίζονται πρόγραμμα του παρόντος.
APΘPO 17 – ΑΠΟΝΟΜΗ EΠAΘΛΩΝ
Η απονομή επάθλων θα γίνει όπως ορίζεται από το πρόγραμμα του αγώνα.
Οι 3 πρώτοι κάθε κατηγορίας παίρνουν κύπελλο.